متن استاتیک شماره 20 موجود نیست

سوپروایزر بالینی : آقای مهدی پیری

سوپروایزران در گردش :

- خانم اکاتی

- آقای جهان آبادی

- خانم براهویی نوری

- خانم میغانی

- آقای عباسیان

- آقای شیخ نور

- آقای حسینی

 

 

علاوه بر وظایف عمومی، سرپرست پرستاری (سوپروایزر) مرکز آموزشی، درمانی، بهداشتی، توانبخشی و پژوهشی پرستاری

است که مسئولیت نظارت مستقیم بر ارائه خدمات پرستاری و مامایی را بر عهده دارد.

شرح وظایف سرپرست پرستاری بر اساس اصئل مدیریت و با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرآیند پرستاری

و استانداردهای مراقبتی به شرح ذیل می باشد:

1 مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی توانبخشی.

2 همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین.

3 ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی.

4 مشارکت و همکاری در برنامه ریزی های آموزشی کارکنان،دانشجویان،مددجویان.

5 برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان.

6 تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط.

7 ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط.

8 تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستار ی(مربوط به کارکنان،مددجویان،محیط و . . .)و اقدام

جهت حل آنها.

9 مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف.

10  هماهنگی ایجاد شرایط کاری مناسب و حس تفاهم ما بین افراد.

11  شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روش های موثرتر خدمات

پرستاری و مامایی.

12  شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستار ی (آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی،نظارت و ارزشیابی ، رفاهی ،

توانبخشی و . . .) بنا به صلاحدید.

13  تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت ها (تامین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و... )

14  هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده، مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی و توانبخشی.

15  نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سر پرستی(رعایت مقررات اداری، رعایت ضوابط کاری ، اخلاق ی

و . . . طرح انطباق امور با موازین شرع).

16  نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناس ب (چک

لیست و . . .).

17  بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق.

18  هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها.

19  ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری،کمک و حمایت از آنها.

20 ارائه راهکارهای اساسی در برنامه ریزی جهت تامین رفاه کارکنان تحت نظارت با همکاری سایر واحدهای ذیربط.

21 تعیین برآورد سطوح مختلف نیروی انسانی مورد نیاز بخش های پرستاری براساس استانداردهای علمی.

22 تعیین حدود و انتظارات و عوامل عملکردی در رده های مختلف شغلی با توجه به امکانات و شرح وظایف مصوب.

معرفی آنها به کارگزینی جهت به کار گیری

.

23 پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان تحت نظارت به ریاست مرکز جهت واحدهای ذیربط.

24 ارائه الگوی مناسب پرستاری با بر قراری ارتباط موثر،عملکرد مطلوب،حسن رفتار شغلی و

. . . .

 25 اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت ایجاد تقویت انگیزش در کارکنان(تشویق و تنبیه) گروه پرستاری.

26 تشکیل و اداره جلسات اختصاصی و ویژه در جهت حل مشکلات واحدهای ذیربط با بهره مندی از فن آوری های علمی

27 آشنا سازی پرسنل جدیدالورود با مقررات خط مشی ها.

28 به کار گیری نیروی انسانی بر اساس توانایی افراد در شیفت های مختلف کاری.

29 پیشنهاد و مصاحبه با داوطلبان و انتخاب افراد صلاحیت دار و

ذیربط

30 تصمیم گیری در مورد مرخصی ها،ماموریت ها و

. . . کارکنان گروه پرستاری.

31 رهبری و هدایت واحدهای ذیربط در جهت تحقق اهداف سازمانی.

کارکنان

32 اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها.

33 تامین نیازها آموزشی کارکنان شامل:ها

34 انجام سایر اموری که در حدود وظایف و مسئولیت های تعیین شده

گردد

تنظیمات قالب
سیستم تیکتینگ