فرایند پذیرش بیماران بین الملل
بخش پذیرش در طبقه همکف بیمارستان قرار دارد.
همکاران ضمن خوشامدگویی، آموزشهای اولیه در خصوص چگونگی پذیرش، مراقبت و ترخیص را به شما ارائه مینمایند.
به منظور شفافیت در مسائل مالی و تضمین حقوق شما در بدو ورود یک قرارداد با شما منعقد میگردد.
هماهنگی برای پذیرش توسط کارشناس گردشگری صورت می گیرد.
بعد از پذیرش توسط پزشک ویزیت و ارزیابی خواهید شد.
به همراه کارشناس گردشگری به واحد بستری بیماران واقع در طبقه دوم ارجاع و بستری خواهید شد.
حین بستری
در زمان بستری در صورت وجود هرگونه ابهام و یا نیاز به لوازم و خدمات خاص با کارشناس گردشگری ارتباط برقرار کنید .
درصورت داشتن نظر، انتقاد و پیشنهاد از خدمات دریافتی به کارشناس گردشگری اطلاع رسانی و یا فرم شکایات را تکمیل و تحویل نمایید.
فرایند ترخیص
کل روند ترخیص شما با محوریت کارشناس گردشگری صورت خواهد گرفت.
در صورت تمایل، صورتحساب خدمات دریافتی در زمان ترخیص به زبان انگلیسی در اختیار شما قرار میگیرد.
درصورت نیاز به مستندات پرونده پزشکی به پرستار خود یا کارشناس گردشگری اطلاع دهید.
پس از ترخیص به صورت ایمن تا محل اقامتتان مشایعت میشوید.
چند روز پس از ترخیص به منظور کسب اطمینان از روند بهبودی با شما تماس برقرار نموده و راهنمایی لازم از طریق کارشناس گردشگری ارائه می شود .
به منظور تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی شما مهمانان گرامی واحد گردشگری سلامت در این مرکز داخل کلینیک، طبقه همکف قرار دارد.